Πέμπτη 5 Σεπτεμβρίου 2013

Kύριε, εκέκραξα προς σε

 KΥΡΙΕ, ΕΚΕΚΡΑΞΑ ΠΡΟΣ ΣΕ (VIDEO)
15Ψαλμός ρμ' (140).
Kύριε, εκέκραξα προς σε, απόσπασμα από αγρυπνία στην Ιερά Μονή Φιλοθέου Αγίου Όρους, επί τη ιερά μνήμη του Αγίου Κοσμά. Ψάλλουν οι μοναχοί της Ι.Μ Καρακάλου.

Kύριε, εκέκραξα προς σε, εισάκουσόν μου, εισάκουσόv μου, Κύριε• Κύριε, εκέκραξα προς σε, εισάκουσόv μου, πρόσχες τη φωνή της δεήσεώς μου, εν τω κεκραγέναι με προς σε• εισάκουσόν μου, Κύριε.

Κατευθυνθήτω η προσευχή μου ως θυμίαμα ενώπιόν σου• έπαρσις των χειρών μου θυσία εσπερινή• εισάκουσόν μου, Κύριε.

Θου, Κύριε, φυλακήν τω στόματί μου και θύραν περιοχής περί τα χείλη μου.

Μη εκκλίνης την καρδίαν μου εις λόγους πονηρίας, του προφασίζεσθαι προφάσεις εν αμαρτίαις
.
ΠΗΓΗ: http://www.agioritikovima.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου