Κυριακή 9 Οκτωβρίου 2016

Ρατσισμός
 
 Πόνος τη ψυχή μου πλημμυρίζει

Όταν ο λευκός κατάμουτρα με βρίζει.


Και μια απορία στο μυαλό μου λαμποκοπά

Τι το κακό, έχω βρε παιδιά!


Η διαφορετικότητα ομορφαίνει τη ζωή

η βία τη χαλάει αντίθετα πολύ!


το χρώμα το δικό μου, ή το δικό σου,
 δεν έχει σημασία στη δική μου κοινωνία.


Μα εσείς παράξενα μας κοιτάτε...

"ήρθε ο έγχρωμος" ... κι αλύπητα χτυπάτε,

κοροϊδεύετε και όλο γελάτε.


Είμαι άνθρωπος απλός,

 αλλά δεν είμαι δούλος κανενός.


Κανείς δε μπορεί να μου κρύψει το φως

γιατί κι εμένα πατέρας μου είναι ο Θεός.


Έτσι ευγενικά σας το ζητώ...

λίγη αγάπη αξίζω κι εγώ!


Έτσι ευγενικά θα σας το πω,

μην είστε ρατσιστές

και πληγώνετε άδικα αθώες καρδιές!!!


Σαν αδέλφια μας σας νιώθουμε

και πληγωνόμαστε πολύ

που είσαστε μαζί μας σκληροί.


                                    Σκάρπα Απολλώνια  
                                             Α' Γυμνασίου Πάτμου
ΠΗΓΗ: http://gym-patmou.dod.sch.gr/gen/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου