Πέμπτη 15 Φεβρουαρίου 2018

Μητροπολίτης Μεσογαίας κ. Νικόλαος...

 Ομιλία του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτη Μεσογαίας κ. Νικολάου σε νέους της Πιερίας
Συνάντηση Γνωριμίας και Επικοινωνία  του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτη Μεσογαίας και Λαυρεωτικής κ. Νικολάου με μέλη του Γραφείου Νεότητας της Ιεράς Μητροπόλεως Κίτρους, Κατερίνης και Πλαταμώνος, μαθητές λυκείου και φοιτητές που πραγματοποιήθηκε την Κυριακή 11 Φεβρουαρίου στο Πνευματικό Κέντρο «Άγιος Φώτιος» της Ιεράς Μητροπόλεως

«ΠΟΡΤΑ ΑΝΟΙΧΤΗ»

 ΟΙ ΝΟΤΕΣ ΠΟΥ ΑΦΗΣΑΝ 
ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ ΑΝΟΙΧΤΗ
4ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ & ΕΙΔΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΕΓΚΕΦΑΛΙΚΗ ΠΑΡΑΛΥΣΗ ΣΤΙΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΗΣ Ε.Π.Σ «ΠΟΡΤΑ ΑΝΟΙΧΤΗ» ΥΠΌΘΕΣΗ ΤΗΣ ΤΑΙΝΊΑΣ:Τα παιδιά δύο διαφορετικών φαινομενικά σχολείων συνεργάζονται, συνδημιουργούν και συνθέτουν το τραγούδι της αγάπης και της συνύπαρξης με σκοπό το μήνυμά του να ταξιδέψει πέρα από τα στενά όρια της πόλης και της χώρας τους και να αγκαλιάσει όλη τη Γη!

Δρόσος Κωνσταντίνος!!!

Τον Κωνσταντίνο Δρόσο τίμησε το Σάββατο 10 Φεβρουαρίου ο Συλλόγος Ρουμελιωτών Ρόδου «Η Ρούμελη», στο πλαίσιο κοπής της πίτας, για την ηρωική του δράση κατά την τουρκική εισβολή στην Κύπρο το καλοκαίρι του 1974, όπου υπηρετούσε τη στρατιωτική του θητεία ως έφεδρος λοχίας και πήρε μέρος στις μάχες ως αρχηγός πληρώματος άρματος μάχης.

ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ
Ο Δρόσος Κωνσταντίνος του Βασιλείου:
Γεννήθηκε το έτος 1950 στην Αρτοτίνα Φωκίδας, γενέτειρα του Αθανασίου Διάκου.
Είναι πτυχιούχος: Μαρασλείου Παιδαγωγικής Ακαδημίας Παντείου Σχολής Πολιτικών Επιστημών και του Παιδαγωγικού Τμήματος του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων. Εργάστηκε ως δάσκαλος και Διευθυντής σε δημοτικά σχολεία της Ελλάδας και της Γερμανίας. Είναι παντρεμένος με τη δασκάλα Σουλτάνα Αθανασοπούλου και έχουν τρεις κόρες. Την Παρασκευή, δικαστής, τη Θεώνη-Μαρίνα, δασκάλα και τη Βασιλεία, χημικός μηχανικός.
Κατατάχτηκε στο στρατό στις 22 Ιουλίου του 1972. Εκπαιδεύτηκε στα Μέσα Άρματα Μάχης Μ-47 και Μ-48 στο ΚΕΝΤΡΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΕΩΣ ΤΕΘΩΡΑΚΙΣΜΕΝΩΝ στο Γουδί. Στην συνέχεια εκπαιδεύτηκε ως Έφεδρος Βαθμοφόρος  Λοχίας στο Λιτόχωρο.
Τον Σεπτέμβρη του 1973 έλαβε μετάθεση για την 21 ΕΑΝ στην Κύπρο. Με την εκδήλωση της τουρκικής εισβολής το 1974 κρίθηκε παρατεταμένης θητείας και έλαβε μέρος στις επιχειρήσεις εναντίον των Τούρκων. Απολύθηκε στις 2 Δεκεμβρίου 1974.
Στις 2 Σεπτεμβρίου 1974 προτάθηκε για Πολεμικό Σταυρό Γ’ Τάξεως από τον Διοικητή της 21ΕΑΝ κ. Περικλή Κορκόντζελο.
Στις 20 Ιουνίου 2016 τιμήθηκε από τον Υπουργό Εθνικής Άμυνας της Ελλάδας Κο Πάνο Καμμένο με το Μετάλλιο Εξόχου Πράξεως.
Στις 25 Νοεμβρίου 2016 τιμήθηκε στην εκδήλωση για τα 70 χρόνια Τεθωρακισμένων στην Ελλάδα από τον Αρχηγό ΓΕΣ Αντιστράτηγο Βασίλειο Τελλίδη.
ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΤΗΣ ΜΑΧΗΣ ΣΚΥΛΛΟΥΡΑΣ
Στις 2 Αυγούστου 1974, παρότι υπήρχε εκεχειρία οι Τούρκοι κάνουν επίθεση, στην περιοχή Κόρνος στο όρος Πενταδάχτυλος με 8 άρματα, 4 Μ-47 και 4 Μ-113 και πέφτουν σε ναρκοπέδιο. Αποτέλεσμα αυτού να πέσουν άθιχτα στα χέρια των Ελληνοκυπρίων ένα Μ-47 και ένα Μ-113.Στο άρμα Μ-47 Αρχηγός πληρώματος τοποθετείται ο συμπατριώτης μας Λοχίας Κωνσταντίνος Δρόσος από την Αρτοτίνα Φωκίδας.
Με συνεχή εκπαίδευση του ιδίου και του πληρώματος είναι έτοιμοι για την επόμενη κίνηση των κατακτητών Τούρκων. Πράγματι στην δεύτερη μέρα του «Αττίλα 2», ανήμερα της Παναγιάς, στις 15 Αυγούστου 1974 και ώρα 15:00 δέχονται επίθεση στο χωριό Σκυλλούρα.
Πολλά τούρκικα Μ-47 καλυμμένα από τους πυκνούς καπνούς που προέκυψαν από φλεγόμενες καλαμιές και θημωνιές σιτηρών, παρουσιάστηκαν σε απόσταση 70-100 μέτρων.
Μπροστά τους υπήρχε ρυάκι το οποίο σταμάτησε για λίγο την προέλασή τους, ψάχνοντας για πέρασμα.
Με επιδέξιους χειρισμούς το καταληφθέν τουρκικό άρμα Μ-47 διεισδύει στην τουρκική ίλη, 17 αρμάτων χωρίς να γίνει αντιληπτό λόγω των ιδίων διακριτικών.
Ο Αρχηγός Λοχίας Κωνσταντίνος Δρόσος αναφέρει:
Αυτό ήταν! Από κει και μετά αρχίζει ο ανταρτοπόλεμος. Όταν ήταν ασφαλείς και καλυμμένοι, χτυπούσαν από έναν και ύστερα το «κορόιδο».
Χαρακτηριστικά περιγράφει την συνομιλία με το πλήρωμα στο πρώτο άρμα , που είχαν σκοπεύσει:
Δρόσος- Αρχηγός: «πυρ»
Κουδουνάς – Πυροβολητής: «Ρε κουμπάρε δε θωρώ καλά με κρύβει το κλαδί του δέντρου».
Δρόσος- Αρχηγός: «Τούντα κάνε λίγο πίσω».
Αυτόματα ο Τούντας-Οδηγός λίγο, πίσω.
Κουδουνάς – Πυροβολητής: «Εντάξει κουμπάρε».
Δρόσος- Αρχηγός: «Πυρ».
Κουδουνάς – Πυροβολητής: «Εφάγαμέν το».
Όταν κατά τις 16.00 ή 17.00 η ώρα, τους πήραν είδηση, τότε άρχισαν τα δύσκολα. Είχε εντοπίσει ο Λοχίας Κωνσταντίνος Δρόσος από νωρίτερα κατά την διάρκεια της μάχης μια βατή για το ΑΡΜΑ ευθεία για το ύψωμα, η οποία είχε και πλεονέκτημα κάλυψης. Μόνο ο πύργος φαινόταν. Λέει στον οδηγό, «Τούντα δώστα όλα στη Μαρμάρω και πάμε από ’δω για το ύψωμα».
Πράγματι ο Νίκος, άριστος οδηγός και τεχνίτης, στάθηκε μαζί με τη Μαρμάρω στο ύψος της περίστασης. Καλυφθήκανε στο ύψωμα και συνέχισαν μέχρι που έριξαν και το τελευταίο βλήμα από τα 75.
Την άλλη μέρα 16 Αυγούστου, με την Τουρκική αεροπορία να τους κυνηγάει, περάσανε κάποια φλεγόμενα χωριά και κατάληξαν στους Αγίους Κοκκινοτριμιθιάς. Εκεί ένιωσαν ότι είναι ασφαλείς.
Αποτέλεσμα της γενναίας αυτής πράξης ήταν: η πρώτη στα Ελληνικά και Κυπριακά χρονικά νικηφόρα αρματομαχία και η καθυστέρηση κατάληψης της γειτονικής Μόρφου από τους Τούρκους κατά μια ημέρα δίνοντας την ευκαιρία σε χιλιάδες πολίτες και στρατιώτες που κινδύνευαν με εγκλωβισμό να περάσουν στον ελεύθερο τομέα της Κύπρου.

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΚΔΗΛΩΣΗ: 


Πηγή: stratos-etoloakarnania.blogspot.com
ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΑΠΟ: https://parapona-rodou.blogspot.gr

Patmos, Greece 2.mov

Patmos, Greece 2.mov

Δευτέρα 12 Φεβρουαρίου 2018

Θεία Λειτουργία

Η αδυναμία τέλεσης Θείας Λειτουργίας 
την Τετάρτη και την Παρασκευή 
της Τυρινής
  Γεωργίου Ζαραβέλα Θεολόγου ΜΑ Ιστορικής Θεολογίας - Λειτουργικής ΕΚΠΑ


Η εβδομάδα της Τυρινής, η τελευταία της πρώτης περιόδου του Τριωδίου πριν από την έναρξη της Αγίας και Μεγάλης Τεσσαρακοστής εισαγάγει λειτουργικά στο πλαίσιο και το νόημα της τεσσαρακονθήμερης νηστείας. Η αποχή από τη κρεοφαγία, η οποία περατώθηκε την Κυριακή των Απόκρεω, προετοιμάζει σταδιακά τον πιστό για την ιερότερη λειτουργική περίοδο του εκκλησιαστικού έτους.

Το λειτουργικό πλαίσιο της εβδομάδας είναι ιδιαίτερα πλούσιο. Το λειτουργικό βιβλίο του Τριωδίου κυριαρχεί σε όλες τις ακολουθίες της εβδομάδας, σε αντίθεση με τις προηγούμενες ημέρες, οπότε οι ύμνοι του περιορίζονταν στις ακολουθίες του Σαββάτου και της Κυριακής. Τα κατανυκτικά τροπάρια και οι τριώδιοι κανόνες εμφανίζονται και προμηνύουν την επερχόμενη Σαρακοστή.

Η αδυναμία τέλεσης Θείας Λειτουργίας κατά την Τετάρτη και την Παρασκευή της Τυρινής εβδομάδας συνιστά ένα βασικό θέμα, το οποίο προβληματίζει ιδιαίτερα. Το ασύμβατο τέλεσης της Θείας Λειτουργίας είναι δεδομένο για όλες τις ημέρες πλήρους νηστείας και κυρίως τις καθημερινές της Μεγάλης Τεσσαρακοστής, τις τρεις πρώτες ημέρες της Μεγάλης Εβδομάδας και τη Μεγάλη Παρασκευή. Οι δύο ημέρες της Τυρινής, εν προκειμένω, δεν αποτελούν στη σύγχρονη ενοριακή παράδοση ημέρες τελείας νηστείας, αφού κατ’ αυτές επιτρέπεται η κατάλυση τυρού, ωών και ιχθύων, όπως και καθ’ όλες της ημέρες της Τυρινής. 


Η επίσημη τυπική διάταξη της Εκκλησίας, δηλαδή το Τυπικό της Μεγάλης του Χριστού Εκκλησίας, τόσο στην έκδοση του Γ. Βιολάκη, όσο και σε εκείνη του Κωνσταντίνου Πρωτοψάλτου είναι κατηγορηματικό. Η Τετάρτη και η Παρασκευή της Τυρινής είναι ημέρες πλήρως αλειτούργητες, αφού, εκτός από την τέλεση της Θείας Λειτουργίας, δεν επιτρέπεται ούτε η ακολουθία των Προηγιασμένων Τιμίων Δώρων. Εξαίρεση αποτελούν συγκεκριμένες περιπτώσεις, όπως η εορτή της Υπαπαντής ή τυχούσες μνήμες Αγίων. Στην περίπτωση αυτή καταλυμπάνεται η ακολουθία του Τριωδίου και ψάλλεται η του Μηναίου, ενώ τελείται ακώλυτα η Θεία Λειτουργία του ι. Χρυσοστόμου.

Η αιτιολόγηση της απαγόρευσης τέλεσης Θείας Λειτουργίας στην υποσημείωση του ΤΜτΧΕ είναι αόριστη και επικαλείται την παράδοση της πρακτικής αυτής από τους Πατέρες. Το λειτουργικό βιβλίο του Τριωδίου, το οποίο απηχεί τη λειτουργική παράδοση των μονών της Παλαιστίνης και ειδικά της Μονής του Αγίου Σάββα των Ιεροσολύμων, είναι πιο συγκεκριμένο, αφού αναφέρει την πράξη αυτή ως παράδοση της Παλαιστίνης. Τη θέση αυτή συμμερίζονται και παλαιά χειρόγραφα τυπικά, κυρίως του ΙΓ’ αι., όπως τα Βατικανού 1609 και 1877, Βατοπεδίου 1436, Μεγίστης Λαύρας 99 και Σινά 1904, που αποδίδουν το ζήτημα στη μοναστική παράδοση της Παλαιστίνης.

Η λύση του ζητήματος απαντά στις ακολουθίες των ημερών αυτών, όπως αυτές διατάσσονται στο Τριώδιο. Το περιεχόμενό τους είναι καθ’ όλα όμοιο με εκείνο των καθημερινών της Μεγάλης Τεσσαρακοστής, αφού περιλαμβάνει βασικά γνωρίσματα των νηστίσιμων ημερών (τριπλό Αλληλούια σε Εσπερινό και Όρθρο, τριώδιους κανόνες, φωταγωγικά, ιδιόμελα, αναγνώσματα για την Τριθέκτη), ενώ απουσιάζουν το αποστολικό και το ευαγγελικό ανάγνωσμα, καθιστώντας τις δύο ημέρες της Τυροφάγου πρόπυλο της Νηστείας.

Τα αρχαία τυπικά ορίζουν ότι κατά τις ημέρες αυτές τηρείται πλήρης νηστεία, η οποία καταλύεται μόνο μετά την τέλεση του Εσπερινού, οπότε και παρατίθεται η μοναδική τράπεζα της ημέρας. Η κατάλυση τροφών είναι και πάλι εικονική, αφού περιορίζεται στη βρώση λιγοστού τυρού, ώστε, σύμφωνα με τον λβ’ κανόνα του Νικηφόρου ΚΠόλεως, να αποφευχθεί ο συσχετισμός με τις αιρετικές κακοδοξίες των Ιακωβιτών και των Τετραδιτών. Ο Νικόδημος Αγιορείτης αντιδρά στο «Πηδάλιο» με σχετικό σχόλιό του για τον κανόνα του Νικηφόρου, λέγοντας, ότι η νηστεία δεν πρέπει να καταλύεται στις μονές, παρά μόνο στις ενοριακές κοινότητες και μάλιστα αποκλειστικά σε περιοχές δράσης των εν λόγω αιρετικών.

Η κωνσταντινοπολίτικη παράδοση δεν είναι τόσο αυστηρή, αφού επιτρέπει την τέλεση ειδικής ακολουθίας των Προηγιασμένων Δώρων, τα οποία καθαγιάσθηκαν κατά την τελεία Θεία Λειτουργία της προηγούμενης ημέρας (Τρίτη και Πέμπτη). Την πρακτική αυτή μαρτυρούν το Τυπικό της Αγίας Σοφίας ΚΠόλεως (κώδικες Πάτμου 266 και Τιμίου Σταυρού 40) του Ι’ αι., το Τυπικό της Μονής της Ευεργέτιδος (κώδικας Αθηνών 788, ΙΒ’ αι.), ο λβ’ κανόνας του Νικηφόρου ΚΠόλεως, αλλά και ο Συμεών Θεσσαλονίκης, ο οποίος ανατράφηκε στην ΚΠολη και η λειτουργική διδασκαλία του απηχεί το τελετουργικό της.

Ο ειδικός τύπος της κωνσταντινοπολίτικης Προηγιασμένης της Τυροφάγου έχει τις ακόλουθες ιδιορρυθμίες: α) το παλαιοδιαθηκικό ανάγνωσμα είναι μόνο ένα, και προέρχεται από το βιβλίο του Ιωήλ για την Τετάρτη ή του Ζαχαρία για την Παρασκευή, σε αντίθεση με τα διπλά αναγνώσματα από τα βιβλία της Γένεσης και των Παροιμιών για τη Μεγάλη Τεσσαρακοστή, β) δεν εκφωνείται το 
«Φς Χριστο φαίνει πσι», γ) αντί του «Κατευθυνθήτω» ψάλλεται σε ήχο πλ. β’ το προκείμενο «λπισάτω σραλ π τν Κύριον π το νν κα ως το αἰῶνος» (Ψαλμ. 130, 3), με δύο στίχους από τον ίδιο ψαλμό. Τα αναγνώσματα και το προκείμενο σώζονται στο εν χρήσει βιβλίο του Τριωδίου, στις ακολουθίες των ιδίων ημερών.

Η πιθανότητα τέλεσης πλήρους Θείας Λειτουργίας είναι εφικτή κατά απόλυτη οικονομία και μόνο, εφόσον συμπίπτει η εορτή της Υπαπαντής, που πλέον είναι δυνατό να συμβεί μόνο με το Ιουλιανό Ημερολόγιο. Η Θεία Λειτουργία επιτρέπεται να τελεσθεί, εάν συμπέσει τις ημέρες αυτές η μνήμη του Αγίου, στο όνομα του οποίου τιμάται ο ναός. Κάθε άλλη μνήμη αγίου είναι καλό να εορτάζεται με μεταφορά το πλησιέστερο Σάββατο ή Κυριακή. Το Τριώδιο, εκτός από την εορτή της Υπαπαντής, επιτρέπει και τον εορτασμό της μνήμης του Προδρόμου, δηλαδή της Α’ και Β’ Εύρεσης της Τιμίας Κεφάλης του, την 24η Φεβρουαρίου.

Η Τετάρτη και η Παρασκευή της Τυροφάγου, συμπερασματικά, είναι ημέρες πλήρους νηστείας, κατά τις οποίες έχει επικρατήσει η πρακτική των μονών της Παλαιστίνης περί απαγόρευσης τέλεσης οιουδήποτε είδους Θείας Λειτουργίας. Η παλαιά κωνσταντινοπολίτικη παράδοση, η οποία απηχεί και την πρακτική πολλών περιοχών εκτός Παλαιστίνης, επιτρέπει την τέλεση ενός ειδικού τύπου της ακολουθίας των Προηγιασμένων Τιμίων Δώρων. Η διάδοση και επικράτηση του ιεροσολυμιτικού τυπικού σε όλη την Ορθόδοξη Εκκλησία έθεσε στη λειτουργική λήθη την παράδοση της ΚΠόλεως και ανήγαγε τις δύο ημέρες αυτές σε προθάλαμο της Μεγάλης Τεσσαρακοστής, αφού κατά τον Συμεών Θεσσαλονίκης η Τετάρτη και η Παρασκευή, αλλά και ολόκληρη η εβδομάδα της Τυροφάγου καθιερώθηκαν «ε
ς προκάθαρσιν μν κα πρς τν γίαν νηστείαν τοιμασίαν».

Βιβλιογραφία:
Ράλλη Γ. Α. - Ποτλή Μ.Οι Θείοι και Ιεροί Κανόνες ή Κανονικαί Επιστολαί των Αγίων Πατέρων, τ. Δ’, Εκ της Τυπογραφίας Γ. Χαρτοφύλακος, Αθήνησιν 1854.  
Συμεών Θεσσαλονίκης, «ποκρίσεις πρός τινας ρωτήσεις ρχιερέως ρωτηκότος ατόν», Migne PG 155, στ. 829C-952D.   
Φουντούλη Ιω. Μ.Απαντήσεις εις λειτουργικάς απορίας, τ. Β’, εκδ. Αποστολικής Διακονίας της Εκκλησίας της Ελλάδος, Αθήνα 2006⁵.  
Του ΙδίουΚείμενα Λειτουργικής, τ. Γ’, Θείαι Λειτουργίαι, Θεσσαλονίκη 2005.

ΠΗΓΗ: http://naxioimelistes.blogspot.gr

Διατροφή

Αυτή είναι η Πυθαγόρειος διατροφή που εξαφανίζει το 95% των ασθενειών
Ιπποκράτης: «Εκείνο που διατηρεί την υγεία είναι ισομερής κατανομή και ακριβής μείξη μέσα στο σώμα των δυνάμεων (= ισονομία) του ξηρού, του υγρού, του κρύου, του γλυκού, του πικρού, του ξινού και του αλμυρού.
Την Αρρώστια την προκαλεί η επικράτηση του ενός (=μοναρχία).
Η θεραπεία επιτυγχάνεται με την αποκατάσταση της διαταραχθείσας ισορροπίας, με τη μέθοδο της αντίθετης από την πλεονάζουσα δύναμη».
Tις αντιλήψεις αυτές τις βρίσκουμε ακέραιες στον Ιπποκράτη.
Η ακριβής μείξη, η ισονομία, η συμμετρία, η αρμονία, βρίσκονται στη βάση των δογμάτων των Πυθαγορείων και του Ιπποκράτη.
Κι εδώ, όπως θα δούμε, μας εντυπωσιάζει ο νόμος της αναλογικότητας!
Τα Κόκκινα Φασόλια: πραγματικά μπορούν να θεραπεύσουν και να βοηθήσουν στη διατήρηση της καλής νεφρικής λειτουργίας – και μοιάζουν ακριβώς όπως τα ανθρώπινα νεφρά.
Το Καρύδι: μοιάζει με έναν μικρό εγκέφαλο, ένα αριστερό και ένα δεξί ημισφαίριο, τον άνω και κάτω εγκέφαλο και την παρεγκεφαλίδα.
Τα καρύδια βοηθούν στην ανάπτυξη του εγκεφάλου και την εγκεφαλική λειτουργία.
Το Καρότο: Η διατομή του καρότου μοιάζει με το ανθρώπινο μάτι.
Τα καρότα ενισχύουν σε μεγάλο βαθμό τη ροή του αίματος στα μάτια και ενισχύουν γενικά την λειτουργία των ματιών
Το Σέλινο: μοιάζει με τα οστά.
Το σέλινο στοχεύει ειδικά στην ενδυνάμωση και την αντοχή των οστών.
Τα τρόφιμα με νάτριο, όπως το σέλινο τροφοδοτεί με τα απαραίτητα, τις σκελετικές ανάγκες του σώματος.
Το Αβοκάντο: στοχεύει στην υγεία και στη καλή λειτουργία της μήτρας και του τραχήλου της μήτρας της γυναίκας. Τα Αβοκάντο βοηθούν τις γυναικείες ορμόνες να έλθουν σε ισορροπία, να ρίξει ανεπιθύμητο βάρος μετά τη γέννηση, και την αποτροπή του καρκίνου του τραχήλου της μήτρας.
Τα σύκα: υποκαθιστούν τους όρχεις και είναι γεμάτα από σπόρους και κρέμονται ανά ζεύγη, όταν μεγαλώνουν.
Τα σύκα αυξάνουν την κινητικότητα των αρσενικών(+) σπερματοζωαρίων, καθώς αυξάνουν και τον αριθμό των σπερματοζωαρίων, για βοηθήσουν, να ξεπεραστεί η ανδρική στειρότητα.
Το μανιτάρι: Τα μανιτάρια μπορούν να βοηθήσουν τη βελτίωση της ακοής, όπως ακόμη, τα μανιτάρια είναι ένα από τα λίγα τρόφιμα που περιέχουν βιταμίνη D. Η συγκεκριμένη βιταμίνη είναι σημαντική για υγιή οστά, η οποία ισχυροποιεί ακόμα και τα μικροσκοπικά οστάρια που βρίσκονται μέσα στο αυτί τα οποία μεταδίδουν τον ήχο προς τον εγκέφαλο.
Τα σταφύλια: Μια διατροφή υψηλή σε φρέσκα φρούτα, όπως τα σταφύλια, έχει αποδειχθεί ότι μειώνει τον κίνδυνο καρκίνου του πνεύμονα και το εμφύσημα.
Οι σπόροι σταφυλιών περιέχουν επίσης μια χημική ουσία που ονομάζεται proanthocyanidin, η οποία φαίνεται να μειώνει τη δριμύτητα του αλλεργικού άσθματος.
Ginger (η πιπερόριζα): Ένα από τα μεγαλύτερα πλεονεκτήματά της είναι η υποβοήθηση της πέψης, ενώ είναι επίσης μια δημοφιλής θεραπεία για κινητικά προβλήματα-ασθένειες.
Οι Γλυκοπατάτες: Οι γλυκοπατάτες μοιάζουν με το πάγκρεας και πράγματι επιφέρουν ισορροπία το γλυκαιμικό δείκτη των διαβητικών.
Τα κρεμμύδια: Βοηθούν τα κύτταρα να απαλλαγούν από τις τοξίνες.
Επίσης, όταν τα κόβουμε, παράγουν δάκρυα, καθαρίζοντας επιθηλιακά κύτταρα του ματιού.
Το σκόρδο: Βοηθάει στην απομάκρυνση άχρηστων υλικών και τις επικίνδυνες ελεύθερες ρίζες από το σώμα.
ΤΟ ΛΕΜΟΝΙ: ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΘΑΥΜΑΤΟΥΡΓΟ ΠΡΟΙΟΝ ΣΤΟ ΝΑ ΣΚΟΤΩΝΕΙ ΤΑ ΚΑΡΚΙΝΟΓΟΝΑ ΚΥΤΤΑΡΑ. ΕΙΝΑΙ 10000 ΦΟΡΕΣ ΙΣΧΥΡΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΧΗΜΕΙΟΘΕΡΑΠΕΙΑ, ΔΟΚΙΜΑΣΜΕΝΟ ΣΕ ΚΑΡΚΙΝΟΥΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΜΟΡΦΩΝ. ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΤΟ ΘΕΩΡΟΥΝ ΣΑΝ ΕΝΑΝ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑ ΑΝΤΙΜΙΚΡΟΒΙΑΚΟΥ ΕΥΡΕΟΣ ΦΑΣΜΑΤΟΣ, ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΜΟΛΥΝΣΕΩΝ ΤΩΝ ΒΑΚΤΗΡΙΔΙΩΝ ΚΑΙ ΟΓΚΩΝ, ΙΚΑΝΟ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΠΟΛΕΜΗΣΗ ΤΩΝ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ ΠΑΡΑΣΙΤΩΝ ΚΑΙ ΣΚΟΥΛΗΚΙΩΝ, ΡΥΘΜΙΣΤΗ ΤΗ ΥΨΗΛΗΣ ΑΡΤΗΡΙΑΚΗΣ ΠΙΕΣΗΣ, ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΙΚΑΤΑΘΛΙΠΤΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΤΑΠΟΛΕΜΑ ΤΟ ΑΓΧΟΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΝΕΥΡΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ.
Ο χυμός του λεμονιού περιέχει βιταμίνη C, σάκχαρα, υδατάνθρακες, πρωτεΐνες και μεταλλικά άλατα (κάλιο, φώσφορο, ασβέστιο, μαγνήσιο, νάτριο και πυρίτιο) ενώ η φλούδα του αναζωογονητικό αιθέριο έλαιο. Επίσης, το λεμόνι είναι πλούσιο σε φλαβόνες, αντιοξειδωτικές ουσίες πολύτιμες στη θεραπευτική.
Το λεμόνι είναι εξαιρετικό αντιβακτηριακό, απολυμαντικό, στυπτικό και αντισηπτικό, θεωρείται πως βοηθάει στον έλεγχο του ουρικού οξέος, εμποδίζει τη θρόμβωση των αρτηριών και των φλεβών και τη συσσώρευση αλάτων.
Το λεμόνι, επειδή ενεργοποιεί το ανοσοποιητικό μας σύστημα (αυξάνοντας τα λευκά αιμοσφαίρια) θεωρείται και άριστο αιμοστατικό.
Τα αμύγδαλα: Αμυγδαλέλαιο λαμβάνεται από τους καρπούς του αμύγδαλου.
Πλούσιο σε βιταμίνες Α, Ε, Β1, Β2, Β6 . Β17 και ιχνοστοιχεία.
Η βιταμίνη Β17 δεν είναι βιταμίνη.
Είναι η παλιά ονομασία της αμυγδαλίνης.
Τρώτε άφοβα κάθε μέρα από λίγα κουκούτσια βερίκοκου και αμύγδαλα.
ΠΗΓΗ: https://www.pentapostagma.gr