Κυριακή 27 Αυγούστου 2017

Σ' ευχαριστώ!

 Σ' ευχαριστώ, σ' ευχαριστώ !       

Σ' ευχαριστώ, σ' ευχαριστώ, 
ήταν η πιό γλυκιά στιγμή μου
η ώρα που ήρθες να με βρεις, 
για να γεμίσεις τη ζωή μου
Σ' ευχαριστώ, σ' ευχαριστώ, 
που μες στην σκέψη σου με κλείνεις
για την γλυκιά σου συντροφιά, 
για την αγάπη που μου δίνεις

Μου φέρνεις τόση ζεστασιά 
κι ας είναι γύρω μου χειμώνας
φως απ' τα μάτια σου ζητώ,
 σ' ευχαριστώ σ' ευχαριστώ
Μ' έμαθες πλάι σου να ζω,
 σε μιά στιγμή έναν αιώνα
είσαι η γαλήνη που ζητώ, 
σ' ευχαριστώ σ΄ευχαριστώ

Σ' ευχαριστώ, σ' ευχαριστώ, 
που είσ' εσύ κι είσαι κοντά μου
κάθε σου λέξη τρυφερή, 
μοιάζει με χάδι στην καρδιά μου
Σ' ευχαριστώ σ' ευχαριστώ,
 τώρα τι άλλο να ζητήσω
και να το θέλω δεν μπορώ,
 πιό δυνατά να σ' αγαπήσω

Μου φέρνεις τόση ζεστασιά 
κι ας είναι γύρω μου χειμώνας
φως απ' τα μάτια σου ζητώ. 
σ' ευχαριστώ, σ' ευχαριστώ
μ' έμαθες πλάι σου να ζω,
 σε μιά στιγμή, έναν αιώνα
Είσαι η γαλήνη που ζητώ,
 σ' ευχαριστώ σ΄ευχαριστώ

Φως απ' τα μάτια σου ζητώ, 
σ' ευχαριστώ σ΄ευχαριστώ
Σ' ευχαριστώ... Σ' ευχαριστώ...

Μουσική : Σταύρος Ζώρας 
Στίχοι : Σέβη Τηλιακού
Ερμηνεία: Σταύρος Ζώρας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου