Τετάρτη 24 Φεβρουαρίου 2016

Οικογένεια!


Έτσι θα σε λέω σε λίγο καιρό… Μαμά μου!!! Θέλω τόσο πολύ να σε γνωρίσω… Να σε κοιτάξω… Να σε αγγίξω….
Για την ώρα ακούω τη φωνή σου, νιώθω τη ζεστασιά των χαδιών σου, ταραζομαι με τους απότομους θορύβους, μα κυρίως ακούω συνέχεια αυτό το «τακ τακ» που γεμίζει την κάθε μου στιγμή… Και πόσο μου αρέσει να ήξερες μονάχα… Αυτό το «τακ τακ» μαμά μου με κάνει να νιωθω ότι όλα πάνε καλά…

Λίγος έμεινε ο χρόνος που με χωρίζει από την αγκαλιτσα σου μαμά… Ξέρω ότι θα είναι το ίδιο όμορφη ,όπως είναι αυτή εδώ ή αγκαλιά που βρίσκομαι τώρα… Ή αγκαλιά «τακ τακ»… Άραγε θα το ακούω το » τακ τακ» και όταν θα είμαι έξω από εδώ; Αν και τι λέω… Είμαι σίγουρο ότι κάτι θα σκεφτείς για να το ακούω, ακόμη και όταν θα βγω από εδώ…
Μαμά μου… Ξέρεις κάτι;; Εδώ και καιρό νιωθω κάθε τι που νιώθεις… Νιωθω ήδη πολύ πολύ αγάπη να με πλημμυρίζει… Νιωθω την ανυπομονησία σου για να με δεις και να με νιωσεις… Να με μυρίσεις και να ανταλλαξουμε τα πρώτα μας φιλια…
Να ξερες μονάχα πόσο ανυπομονω κι εγώ μαμά μου! Ποσο θέλω να σε μυρισω και να σε γευτω…
Μοναχα που στενοχωριεμαι μανούλα… Γιατί σε νιωθω λιγάκι φοβισμένη…
Ξέρω ότι φοβάσαι μαμά μου… Το νιωθω κι εγώ… Όμως… Σου ορκίζομαι, πως έρχομαι κοντά σε εσένα και στον μπαμπά, ώστε να σας κάνω ακόμη πιο χαρούμενους… Έρχομαι για να γεμισω ακόμη και το τελευταίο κενό δευτερόλεπτο, με χαμόγελα, κραυγουλες, κλάματα, ορους και γεμάτες πάνες… Μα μαζί με τις γεμάτες πάνες μαμά μου, υπόσχομαι να γεμισω την καρδιά και την ψυχή σας με ακόμη περισσότερη αγάπη… Μια αγάπη, που ακόμη δεν ξέρετε πως υπάρχει… Έρχομαι όμως να σας την μάθω μαμά μου… Και γι αυτό, θα κάνω ότι μπορώ… Σας το υπόσχομαι!!
Θέλω μόνο να αφήσεις τον εαυτό σου ελεύθερο μαμά μου… Το σώμα σου ξέρει πολύ πολύ καλά τι χρειάζεται να κάνει… Γιατί έτσι είμαστε φτιαγμένοι μαμά μου… Είμαστε φτιαγμένοι ξέροντας ήδη τι χρειάζεται να κάνουμε με μια υπέροχη θεϊκή σοφία… Κι εγώ αυτό που απο όλα πιο πολύ χρειάζομαι, δεν είναι τίποτα άλλο απο την αγκαλιά και τη μυρωδιά σου μαμά… Γι αυτό σε παρακαλώ… Δίνε τα μου άφθονα, χωρίς να φοβάσαι και χωρίς να ακούς κανέναν άλλο εκτός απο εμένα και το ένστικτο σου μαμά…
Μοναχα έτσι θα ξεκίνησει με ασφάλεια αυτό το μεγάλο ταξίδι που έχω μπροστά μου και που λέγεται «ζωή»… Και σ αυτό το ταξίδι μου μαμά, σε χρειάζομαι δίπλα μου… Για να με ακούς και όπου θα χρειάζεται να με συμβουλευεις… Κι εγω υπόσχομαι να φυλαω μέσα μου μαμά κάθε σου λέξη…
Να το θυμάσαι αυτό…
Καθε σου λέξη!! Για πάντα!!
Και αν καμία φορά σε κάνω να θυμώνεις, είναι γιατί είμαι ένα παιδί, που θα μου πάρει καιρό να μάθω ότι υπάρχουν κι άλλες γνώμες εκτός από τη δικιά μου… Θα το μάθω όμως μαμά… Κι αυτό γιατί θα με βοηθησεις εσύ σε αυτό…


Σε λίγο καιρό έρχομαι μαμά! Και ανυπομονω για την κάθε μας στιγμή που μας περιμένει να την ζήσουμε.. Ανυπομονω να γνωρίσω τον μπαμπά, με την όχι και τόσο τραγουδιστή φωνή… Ανυπομονω να νιωσω τα μεγάλα του χέρια … Πωπωωωω… Πρέπει να είναι πολύ άνετα εκεί ,στα χέρια του… Τα νιωθω πολύ μεγάλα και πιο δυνατά από τα δικά σου όταν χαϊδευουν την κοιλιτσα σου… Ανυπομονω μαμά!!
Μονάχα μη φοβάσαι… Γιατί όταν φοβάσαι, φοβάμαι κι εγώ…
Και δεν μου αρέσει ο φόβος μαμά…
Να θυμάσαι πως έρχομαι για να σου μοιάσω… Τόσο σε σένα όσο και στον μπαμπά.. Έτσι γίνεται μαμά μου… Γι αυτό έχουμε προοριστεί… Για να σας μοιασω!! Και δενε θέλεις να φοβάμαι, έτσι μαμά μου;;;
Μμμμμμ…. Σαν να νυσταξα πάλι….
Τώρα θα γυρίσω λίγο εδώ για να βολευτω και να σου δώσω λίγο το παρόν…
κι εσύ θα με αγγιζεις και θα μου κάνεις μερικά χάδια….
Αχ ποσό μου αρέσουν τα χάδια σου μαμά μου… Ποσο ανυπομονω να τα νιωσω πάνω στην αγκαλιτσα σου, όταν θα έρθει η στιγμουλα να φύγω από εδώ και να έρθω να σε βρω …
Μμμμμμ….. Ανυπομονω τόσο πολύ!!… Καληνύχτα μαμά μου…
…. Όνειρα μαγικά…
ΠΗΓΗ: http://www.ihappy.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου