Τρίτη 19 Μαΐου 2015

Αγάπη!!!!

 
Διάλογος  ερωτευμένων!
                    (Ένα αγόρι και ένα τυφλό κορίτσι μαζί)

-κορίτσι: πως είμαι;
- Αγόρι: πολύ όμορφη
-κορίτσι: με αγαπάς;
- Αγόρι: πολύ ...
-κοριτσι: θέλω να σε δω
- αγόρι: θα με δεις.
-κορίτσι: πότε;
Αγόρι: δεν ξέρω.


Η συζήτηση συνεχίστηκε την επόμενη μέρα.

- κορίτσι: με πήραν τηλέφωνο από το νοσοκομείο και μου είπαν πως βρέθηκε εθελοντής να μου δώσει τα μάτια
- Αγόρι: αχ τέλεια!


 Το ίδιο απόγευμα το κορίτσι συναντάει το  αγόρι και μαθαίνει πως είναι και αυτό τυφλό
.
-Κορίτσι: γιατί δεν μου το είπες;
- Αγόρι: γιατί θα μου θύμωνες.
-κορίτσι: (κλαίγοντας) θέλω να χωρίσουμε
- αγόρι: εντάξει αλλά πάρε το μπουκέτο με τα λουλούδια.


Το κορίτσι πάει σπίτι και ανοίγει την κάρτα των λουλουδιών:
"ΔΕΝ ΣΟΥ ΖΗΤΏ ΤΊΠΟΤΑ ΆΛΛΟ ΑΠΛΆ ΠΡΟΣΕΧΕ ΤΑ ΜΆΤΙΑ ΜΟΥ".
ΠΗΓΗ:  https://www.facebook.com/photo.php?fbid=995744103769505&set=a.339647879379134.90037.100000017748377&type=1&theater

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου