Σάββατο 2 Αυγούστου 2014

Το τσιγάρο!

Στέφανος Κορκολής:

 Έχω καρκίνο. Την πάτησα από το τσιγάρο

Για την μάχη που δίνει με τον καρκίνο μίλησε σε συναυλία του ο Στέφανος Κορκολής, ...
συγκινώντας το κοινό και στέλνοντας το δικό του μήνυμα για πρόληψη και αισιοδοξία!

«Έχω κι εγώ καρκίνο! Πέρσι τον Οκτώβρη τον διέγνωσα, αλλά, όπως βλέπετε, είμαι εδώ, στο πιάνο μου, δίπλα σας, δίπλα σε ανθρώπους που αγαπάω. Όλα διορθώνονται!», είπε φανερά συγκινημένος ο γνωστός μουσικός, σε συναυλία στα Χανιά, για τις ανάγκες τοπικού φορέα που στηρίζει παιδιά και οικογένειες που πάσχουν από νεοπλασίες.
Απευθυνόμενος στους νέους, ο Στέφανος συνέχισε: «επειδή την “πάτησα” από το τσιγάρο, όσο μπορείτε σταματήστε το! Εγώ κάπνιζα τέσσερα πακέτα την ημέρα. Πραγματικά, το κάπνισμα σκοτώνει!».
Ο κόσμος χειροκρότησε θερμά τον δημιουργό, ο οποίος είχε μιλήσει και στο παρελθόν για την περιπέτεια με την υγεία του.
ΠΗΓΗ:Παράπονα Ρόδου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου