Τρίτη 11 Φεβρουαρίου 2014

Ο "εξαρτημένος" ...

...επιστρέφει τα χρήματα που έκλεψε από ναό!

του Αρχιμ. π. Ιακώβου Βασιλείου, 
από το Ν. Μαρμαρά Χαλκιδικής
(αληθινή ιστορία όπως την περιγράφει σε ανάρτησή του στο διαδίκτυο)

"Με επισκέφθηκε, κατόπιν πολλών κλήσεων στο κινητό μου, νεαρός τις στο γραφείο μου, για τον οποίο δεν θα είχα να πω πολλά κρίνοντάς τον από την εξωτερική του εμφάνιση και μόνο. Στην αρχή σκέφθηκα πως θα μου ζητούσε χρήματα, φαγητό … κάτι τέτοιο. Του ζήτησα ν' αφήσει την πόρτα του γραφείου ανοικτή, "διά παν ενδεχόμενον".
Μου εξιστόρησε μέσα σε δυο λεπτά την δύσκολη ζωή του, λόγω της χρήσης ουσιών,πόσα πολλά και επώδυνα έχει βιώσει και βρισκόμενος στην υπακοή του Γέροντά του πλέον, προσπαθεί ν' αλλάξει ζωή. Του το ευχήθηκα ολόκαρδα και μου έδωσε 100 ευρώ.
 Τον ρώτησα τι ακριβώς είναι αυτά τα χρήματα και μου είπε πως χρόνια παραθέριζε στον Μαρμαρά, πήγαινε στο παρεκκλήσι του Προφήτη Ηλία για την χρήση του (μέχρι σήμερα τα ίδια γίνονται) και κάποιες φορές είχε διαρρήξει τα χρήματα του παγκαρίου. "Όχι λιγότερα από 50 ευρώ, ούτε περισσότερα από εκατό", ως μου είπε.
Μπορείς να τα τοποθετήσεις μόνος σου στο παγκάρι, του είπα, αφού τον ευχαρίστησα θερμά για τον ερχομό του, αλλά και για το μάθημα ζωής που μού 'δωσε, το οποίο μοιράζομαι αγαπητικά μαζί σας."
ΠΗΓΗ:http://proschomen.blogspot.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου