Τρίτη 21 Ιανουαρίου 2014

Ἡ ἀπώλεια τῆς Κωνσταντίνας!


Συγκλονίζει ο Γρίμπιλας:
«Με πονάει που έφυγε τόσο νωρίς το παιδί μου. Ζούμε την απόλυτη δυστυχία» (video)
Ο Κώστας Γρίμπιλας έχασε την μικρή του κορούλα πριν από λίγους μήνες και για πρώτη φορά μίλησε δημόσια για το παιδί του...

«Μυρίζουμε τα ρουχαλάκια της, μιλάμε για εκείνη γιατί η Κωνσταντίνα υπάρχει. Θέλω από τους γύρω μου να σέβονται την επιθυμία μας να μιλάμε για την κόρη μας. Μας βοηθάει ο πνευματικός μας, αλλά και πάλι μας λείπει το παιδί μας. Κλαίμε, στεναχωριόμαστε και αναρωτιόμαστε το γιατί. (…) Υποσχεθήκαμε ότι στα γενέθλιά της θα γεμίσουμε το κρεβατάκι της με μπαλόνια και θα σβήσουμε το κεράκι της και ότι τον Δεκαπενταύγουστο θα γιορτάζουμε την ονομαστική της γιορτή. (…) Έχω 8,5 μήνες αναμνήσεων της Κωνσταντίνας γεμάτους από αγάπη, χαρά και ευτυχία. Με την Κωνσταντίνα ζούσαμε την απόλυτη ευτυχία και τώρα ζούμε την απόλυτη δυστυχία. Με την Κωνσταντίνα ξέχασα ότι είχα πάρει μεταμόσχευση. (…) Δεν θέλω να με λυπούνται. Είμαι ευλογημένος. Θα μπορούσε να μην είχε γεννηθεί η Κωνσταντίνα. Μου δόθηκε μια δεύτερη ευκαιρία στην ζωή. (…) Με πονάει που έφυγε τόσο νωρίς το παιδί μου, αλλά η περηφάνια μου γι αυτό το παιδί με κάνει να απαγορεύω στους γύρω μου να με λυπούνται. (…) Φυσικά θέλουμε κι άλλο παιδί. Ο πνευματικός μας, μας είπε ότι θα είναι ότι καλύτερο για την μικρή και για εμάς».
 ΠΗΓΗ:http://parapona-rodou.blogspot.com/


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου