Τετάρτη 29 Ιανουαρίου 2014

Πρωινό Ντύσιμο

Παραμυθάκι για το Πρωινό Ντύσιμο
Καλημέρα σας :)

Κάτσε, χρυσό μου, φρόνιμα, να σε πλύνω! είπε η μαμά.
- Παιδί μου, πρέπει να σταθείς ήσυχο, έκανε το
νερό
.
- Αν δεν τριφτείς καλά με το σαπούνι, δε θα βγουν οι μουντζούρες! είπε ο
τρίφτης
.
- Το ένα αυτί το σκουπίσαμε, τώρα η σειρά του άλλου!
έκανε το
προσόψι
.
- Λίγο βούρτσισμα ακόμη και θα είμαστε χτενισμένοι! είπαν η
βούρτσα και το χτένι
.
- Πρώτα το ένα χεράκι κι ύστερα το άλλο! συμβούλεψε το
πουκάμισο
.
- Όσο πάνε, τα γαμπάκια μας παχαίνουν! αναστέναξαν οι
κάλτσες
.
- Ό,τι αξίζει όλο το ντύσιμο, αξίζουν τα παπούτσια! καμάρωσαν τα μαύρα γυαλιστερά
μποτάκια
.
- Τώρα φόρεσέ με δίχως να ξεχτενιστείς! είπε το κόκκινο
πουλοβεράκι
.
- Και το τελευταίο εγώ! έκανε το μακρύ βελουδένιο
παντελόνι
.
- Τώρα δε μένει παρά να σου σκουπίσω τη μυτούλα! πρόσθεσε το κάτασπρο
μαντιλάκι
.
- Έτοιμοι! έτοιμοι! φώναξαν
όλα μαζί
.
- Τίποτε δεν είναι έτοιμο, αν δε φιλήσω εγώ το παιδάκι μου! είπε η
μανούλα και έδωσε ένα ζεστό ζεστό φιλί στο μαγουλάκι.


Γεωργία Ταρσούλη
paidika
ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΑΠΟ:http://hamomilaki.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου