Τετάρτη 4 Δεκεμβρίου 2013

Τό καταλληλο φάρμακο!!!




 Μια μαγική ... θεραπεία.
Μια γυναίκα, που ανησυχεί για την ψυχραιμία του συζύγου της, πηγαίνει στο γιατρό.
Ο γιατρός ρωτά: «Ποιο είναι το πρόβλημα;"
 
Η γυναίκα λέει: «Γιατρέ, δεν ξέρω τι να κάνω. Κάθε μέρα ο σύζυγός μου φαίνεται να χάνει την ψυχραιμία του χωρίς κανένα λόγο. Με φοβίζει..".
Ο γιατρός λέει:. "Έχω μια θεραπεία για αυτό. Όταν φαίνεται ότι ο σύζυγός σας κοντεύει να θυμώσει, απλά να παίρνετε ένα ποτήρι νερό και να  κάνετε γαργάρα στο στόμα σας. Απλά να το κυκλοφορείτε μέσα στο στόμα σας, αλλά να μην το καταπίνετε, μέχρι που ο σύζυγός σας να φύγει από το δωμάτιο ή να ηρεμήσει."
     Δύο εβδομάδες αργότερα η γυναίκα, που δείχνει φρέσκια ​​και ανανεωμένη (ξαναγεννημένη), επιστρέφει στο γιατρό και του 
λέει:

"!.! Γιατρέ μου αυτό ήταν μια λαμπρή ιδέα. Κάθε φορά που ο σύζυγός μου άρχιζε να χάνει τη ψυχραιμία του, εγώ έκανα γαργάρα με το νερό, αναδεύοντάς το μέσα στο στόμα μου και εκείνος ηρεμούσε εντελώς. Πώς ένα ποτήρι νερό μπορεί να το κάνει αυτό;"
 
Ο γιατρός λέει: «Το ίδιο το νερό δεν κάνει τίποτα, αλλά,  με το να κρατάς το στόμα σου κλειστό, αὐτό είναι που κάνει το κόλπο.».

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: "Ὁ Πάτμιος" εὐχαριστεῖ θερμἀ τὀν ἀγαπητό Τάκη Ψαρρά, γιά τήν ἀποστολή τοῦ ἀνωτέρω.

1 σχόλιο:

  1. Σοφή, πολύ σοφή η ''συνταγή'' του γιατρού!!!
    Εγώ συχνά προσπαθώ να το εφαρμόσω αλλά δεν τα καταφέρνω! Πραγματικά το ''κλειστο'' στόμα κάνει θαύματα !
    Με πολλή αγάπη
    Σούλα Τρίγκα-Γιαλελή

    ΑπάντησηΔιαγραφή