Σάββατο 15 Ιουνίου 2013

Πύρρος Δήμας:

 

 Ὅταν ἤμουν μικρὸς στὴ Χειμάρα, τὰ βράδια δὲν πήγαινα νὰ κοιμηθῶ ἂν δὲν ἔβλεπα τὴν παρουσιάστρια τῆς ΕΡΤ νὰ μοῦ λέει "Καληνύχτα" καὶ νὰ ἀκούσω τὸν Ἐθνικὸ Ὕμνο
Ὁ βουλευτὴς τοῦ πασοκ καὶ Ὀλυμπιονίκης Πύρρος Δήμας, ἔγραψε στὴν σελίδα του στὸ facebook γιὰ τὸ λουκέτο στὴν κρατικὴ ραδιοτηλεόραση:

"Ὅταν ἤμουν μικρὸς στὴ Χειμάρα, τὰ βράδια δὲν πήγαινα νὰ κοιμηθῶ ἂν δὲν ἔβλεπα τὴν παρουσιάστρια τῆς ΕΡΤ νὰ μοῦ λέει "Καληνύχτα" καὶ νὰ ἀκούσω τὸν Ἐθνικὸ Ὕμνο. Μπορεῖ γιὰ κάποιους νὰ εἶναι μελό, γιὰ ἐμένα ὅμως αὐτὲς εἶναι οἱ πιὸ δυνατὲς εἰκόνες τῆς παιδικῆς καὶ ἐφηβικῆς μου ἡλικίας. Η ΕΡΤ ἔδινε σάρκα καὶ ὀστᾶ στὴν εἰκόνα τῆς Ἑλλάδας ποὺ εἶχα μέσα στὴ φαντασία μου. Ἔδινε σχῆμα στὰ ἀχνὰ φωτάκια ποὺ ἔβλεπα μὲ λαχτάρα νὰ ἀχνοφέγγουν στὴν ἀπέναντι ἀπὸ τὴ Χειμάρα , Κέρκυρα.

Ἀργότερα, ἡ κάμερα τῆς ΕΡΤ ἦταν αὐτὴ ποὺ ἔλειπε ἀπὸ τὸ πρῶτο μου μετάλλιο στὴν ὀλυμπιάδα τῆς Βαρκελώνης, ἀλλὰ καὶ ἡ ΕΡΤ εἶναι αὐτὴ ποὺ ἔχει στὸ ἀρχεῖο τῆς ὅλους τους ἀγῶνες καὶ τὰ παγκόσμια ρεκόρ μου. Στὴν ΕΡΤ γνώρισα καὶ τὴ γυναίκα μου, συμβασιοῦχος γιὰ μία ἑπταετεία κι ἀπ' αὐτοὺς ποὺ ἀμοίβονταν μὲ μπλοκάκι καὶ τοὺς στραβοκοιτοῦσαν οἱ μόνιμοι γιατί τοὺς χαλοῦσαν τὸν τραχανά... Γλυκὲς καὶ πικρὲς ἀναμνήσεις. Ὅπως καὶ νὰ ἔχει πάντως, ἡ δημόσια τηλεόραση πρέπει νὰ ἐκπέμπει, γιατί τὸ ὀφείλουμε στὴ Δημοκρατία"

ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΤΟΥ....

ΠΗΓΗ:http://www.orthodoxia-ellhnismos.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου